20.07.2011

håpløse romantikere


brev: hei. I går møtte jeg en mann med skjegg som sa jeg var finere enn morgenen og han gav meg en en cd med tre sanger og nå ligger jeg naken like før soloppgang og klarer ikke tenke på noe annet. Han var høy, hadde mange tatoveringer og sa det krusete håret mitt var som et lite fuglerede. Et fint et. Jeg ble litt sur, men mest glad og nå er livet verdt å leve. Jeg møtte han da jeg ventet på bussen og han hadde hjertesorg og jeg var ensom og plutselig var det som om Amor skrek til oss for begge fikk gåsehud og viste at vi var fine. The tallest man, svarte han da jeg spurte og jeg kjente det fløy tre bittesmå sommerfugler rundt i magen min. Min også, sa jeg og før jeg viste ordet av det var det lyst og varmt like før midnatt.


psst. slutt å let, romantikere
plutselig står han der og
så hører du tre sanger og
så er livet fint
ps. nå tar jeg den rosa kofferten min og han fine med meg til Sogndal for å nyte helgen i campingvogn med kjærlighet på pinne og kjærlighet i hjertet.


7 kommentarer:

SuperChrilo sa...

Fantastisk innlegg.

veronica isabelle sa...

ih. så nydelig.

Elisabeth sa...

Åh, så fint. Elsker stemningen i tekstene dine:)

Silje sa...

Aw, så fint. Og du er fin!
Ps. Då er vi begge i Sogn samtidig. For no reiser eg til Aurland.

dina sa...

det er så fiint!


kos dere masse i sogndal <3

Nøve sa...

Du er finere enn sukkerspinn! takktakktakk. <3

Nina Emilie sa...

Du skriver så utrolig fint! Elsker å lese!!! <3