18.07.2011

le fleur

hei. Takk for rørende tilbakemeldinger på hvorfor dere leser bloggen. Dere er virkelig fine og jeg gleder meg til å skrive brev til de som har satt seg opp og idag kjøpte jeg fint brevpapir og presset litt blomster. Fint. Helgen har vært fantastisk, selvom han fine var hjemme i Kristiansand en tur, og det er kanskje fordi jeg har sett Harry Potter (iih) og sovet tre i samme seng og sett serie til langt på natt med vakreste Vilde og Celina.

Fire fine dager
ørepynt fra acc.
noen sekunder før de tre fine ble superflate og om kanskje en uke ligger de i en konvelutt som er adressert til deg.
fineste inngangen jeg har sett. Når jeg får hus, dere. åh.
vakre vilde og meg på bugges.
sko:weekday, bukse:carlings, skjorte:monki, jakke:vintage.

9 kommentarer:

veronica isabelle sa...

åh.

og brev blir så bra.

Mariell sa...

Høres flott ut, med gode venner.!

Ingrid sa...

fantastisk!!! å som jeg gleder meg til å få brev fra deg :)!

Anna Marita Oma sa...

så fint. eg elskar den inngangen eg og ja

Nøve sa...

Så så så fine bilder!

Cecilie Lykke sa...

Så utrolig kule skoene dine var! likte at de var åpne foran :-)

Johanne sa...

<3 ah, fire fine dagar indeed!

tonje sa...

Kjempefint innlegg som alltid. Og nydelige bilder. De inspirerer meg til tusen. Hvilket kamera bruker du?

maria sa...

bildene var ubegripelig fine