12.08.2011

le bonheur

I dag leste jeg en fin artikkel og den fikk meg til å gråte en minitåre og etterpå gav den meg en deilig følelse i hele kroppen. Er det virkelig så enkelt? Happiness is simple, I think. Stay around the people who make you happy, get away from the people who make you feel sad or make you feel small or make you feel inferior. Enkelt, fint og for hjertet mitt høres det sant ut. Heldigvis føler jeg meg lykkelig og takknemmelig og glad hver gang jeg er med mine kjære, og bare tanken på at det bare er tjue minutter til han fine er hjemme igjen, etter en lang og ensom uke i en stor og deilig seng, gjør livet enda finere. Andre fine ting: Dette er mitt siste innlegg på denne bloggen og når dere sniker dere inn her i morgen eller kanskje i kveld eller kanskje søndag så puff flytter dere sammen med meg til mitt nye domene og der er det drømmende og fint. Bare vent å se. Ps. Les resten av teksten og suss på dine fine eller tegn et bilde av en som kanskje ikke er din enda, men som er din i hjertet. Husk. Happiness is simple.

7 kommentarer:

marlou sa...

jeg skulle ønske det var så enkelt!
men det er nok ikke feil å tro på det, tror jeg :)

Aida sa...

Åh, elsker det du skriver.

Gleder meg til å se det nye domenet!

Johanne sa...

<3 nydeleg, ah. Og eg gler meg til å puffe med deg til nytt domene.

Katrine sa...

hei du er bra. gleder meg til å se hvordan det blir med nytt domene!

Anna sa...

For tiden prøver jeg ut teorien om at lykke er å gjøre bra mot andre. Det er en fin tanke, syns du ikke? Gjerne gjerne kombinert med den du delte med oss her :)

lea sa...

gleder meg til og følge deg på nytt domene, ihi. du skriver så vakkert, du kunne jo skrevet en bok med de fine fortellingene du har av og til!

Anonym sa...

[p]The founder must have been a young Entrepreneur named Blake Mycoskie who himself was from Arlington in Texas . Read >



Self-Improvement How Long Do Subliminal MP3 / CDs Take To Work?

21st October 2010 Many people are choosing to make use of subliminal messages in order to help with difficulties that they may be experiencing in their every day lives . He also described how the lady and the lord used to . Over 250,000 people worldwide [url=http://www.ccheaptomsshoes.com]cheap toms shoes sale[/url] went barefoot to get the final Annual, 'One Day Without Shoes' . Read > . You might find a UPS tracking number with the shipping confirmation email when they get home at the time your order ships . " -Florence Scovel Shinn We all have an inherent warning system to help us determine if things are good or bad or if we should move forward or pull back.[/p][p]Read >



Technology 3 Facts You Must Know About These Powerful Reverse Phone Directories

16th June 2011 Do you know that you can become your own private investigator by performing a reverse phone number look up on that mysterious number that has been calling your spouse, boyfriend or girlfriend? In this article, I will reveal to you 3 important facts about . You do not even consider that which you must put on, whatever you just will need can be a well-matched shoe to have on on . To look stylish and buy products [url=http://www.ccheaptomsshoes.com]discount toms shoes outlet[/url] to fit the kind of . Read >



Writing & Speaking Parker Pens [url=http://www.ccheaptomsshoes.com]cheap toms shoes for women[/url] Mean Quality

03rd September 2010 In business since 1888, Parker Pens were the pen of choice used to sign important political documents such as the World War Two armistices, and have long been the pen of choice of political leaders . Everyone wishes to look classy, and own fashionable accessories . Read >



Reference-and-Education Can PRINCE2? Training Elevate My Wages?

14th February 2012 Project management certifications such as PRINCE2, PMP and APMP have risen vastly over the last decade . Of [url=http://www.ccheaptomsshoes.com]toms shoes for kids[/url] training course, everybody, Juggalo or non-Juggalo, is aware of how the relaxation of the story goes.[/p]