10.08.2011

souvenirs d'été et d'amour

sommer på jorda og i hjertet. Fra dere.
en. fineste sommerminnet så langt i år må være den kvelden vi dro på spontantur til stranda, det var ikke fint vær engang, overskyet og småuggent, men vi satt der på pleddene våre, spilte kort og røykte og så spilte vi volleyball til vi ble så varme at vi løp uti med alle klærne på. det var altfor kaldt, men vi bare svømte og lo og var lykkelige. det var det aller aller beste.
To. Fineste sommerminnet mitt er de fire dagen jeg tilbrakte på verdens koseligste sted med verdens beste gutt.
Tre. Da jeg var på Hove og sang så høyt og falskt jeg klrate til 30 seconds to Mars. Bading på rideleir og gjørmekrig med fem-seks andre hestejenter + en Tjekkisk ung og småkjekk arbeidskar. Innestund i regnværet med masse fine bøker, men mest True Blood på pc-en.
Fire. Da jeg var i Roma og så et søtt kjærestepar som kysset forran Trevi-fontenen. Det var fint det. Da kjæresten min kom hjem, og jeg ikke hadde sett han på fire uker. Han kom med en hvit nydelig rose og solbrendt hud. Bursdagen til bestemoren min. Hun er verdens snilleste, og å se hun få så mye fint - det var så koselig. hun fortjener alt det beste.
Fem. Sommerens fineste minner: Bob Dylan og Suzanne Vega i regnet i Bergen med storesøster som holder rundt meg. Uttallige is på den faste plassen på steinene med bestevenninnen. Alle smil på jobb og han gamle som sier "god natt pus".
Seks. Mitt beste sommerminne må være da vi hell i uhell fikk kanselert fly og måtte overnatte på Island. Så magisk, magsik, magisk! Skyene som hvelter nedover fjellene. Fuglene som flyter på vinden. Islandshester og søte små føll langs hele veikanten. Store mektige, praktfulle, naturkrefter som buldrer og fosser og spruter opp av geisyrer. Tusenvis av finefine lupiner og fine sidegater i byen med masse sjarm og fine hus med fine farger.
Syv. Fineste sommerminnet i år er Paristuren med kjæresten og toårsdag et par uker etter.
Åtte. Jeg kom nettopp hjem fra Berlin, hvor jeg har vært med min bror, søster og kjære. Det å få være med begge søskene mine samtidig var det aller fineste, for søster bor i Berlin og bror bor i Oslo. Fineste dagen var da vi leide sykler og sykla rundt på flystripene på en nedlagt flyplass i sola.
Ni. Noen av de beste minnene følger av New York tur med kjæresten; vi feiret hverandre og to år sammen med å utforske en ny by. Da vi stod på toppen av Empire State building og skuet utover et morgenstrøtt Manhattan, jeg i en av mine fineste kjoler og med hånden hans i nakken, føltes alt veldig riktig.
Ti. Eg kjenner at eg gler meg til å nyte det vesle som er igjen av ferien no.
ps. Verdens beste, herligste, ærligste, sterkeste, flinkeste, fineste, snilleste, trofaste, kjærlighetsfylte, godeste og flotteste bror, min kjære Christoffer, blir atten år idag. Eg elska deg og heile hjertet mitt er stolt kvar gang eg høyrer namnet ditt. Du er en fantastisk bror.

10 kommentarer:

Benedikte Refstie - Photography sa...

å, så fine bilder!! Du er rå flink!

Benedikte sa...

utrolig fine bilder!

christiane sa...

Du er så herlig!

Erle sa...

Så utrolig fine sommerminner! 30 seconds to Mars har fantastiske sanger

Nøve sa...

Elsker det. <3

Mina sa...

åh, du er den nydeligste! <3

veronica isabelle sa...

åh du er så fin og bra (og elsker sommerfuglbildet)

dearestwords sa...

mange fine ord du har samlet der, og fantastisk fine bilder!

Anonym sa...

jeg er så glad jeg fant bloggen din. tusen takk. og spillelista di på spotify som heter rått. helt på ekte er så fin.

Anonym sa...

[p]Creating pandora jewelry [url=http://www.tiffanyjewellery1837.co.uk]tiffany jewellery uk[/url] is just restricted to your personal creativity . The jewelry pieces involving and Susanne K? lbli feature numerous inventive recommendations . For lovers of admirable argent jewellery, Thomas sabo jewellery is really a acclaimed brand [url=http://www.tiffanyjewellery1837.co.uk]tiffany heart pendant[/url] name . Platt (the great-great-grandson of Charles Tiffany), chairman of the Board in 1968 was responsible for the discovery, naming and introduction of tanzanite, a unique [url=http://www.tiffanyjewellery1837.co.uk]tiffany heart earrings[/url] blue gemstone, to the world . The step is very simple, just string all the beads on the bracelet at any order you like . Tiffany &amp co nonetheless create wonderful parts of jewellery which is precisely what you be expecting [url=http://www.tiffanyjewellery1837.co.uk]tiffany 1837[/url] from this kind of a respected manufacturer . Pandora jewelry pieces are available in different styles, for example, bracelets, necklaces, rings, [url=http://www.tiffanyjewellery1837.co.uk]tiffany jewellery sale
[/url] and earrings . Each of them is still very popular and now she has become a legend of tiffany jewelry.[/p]